DARMOWA WYSYŁKA JUŻ OD 100ZŁ!
Asortyment Moje zakupy
  • DLA NIEJ

  • DLA NIEGO

  • DZIECKO

  • DOM I OGRÓD

  • SPORT I TURYSTYKA

  • PAMIĄTKI

  • Promocje

  • Zwroty i reklamacje

    Zwroty i reklamacje

    Odstąpienie od umowy

    Jeśli jesteś tzw. kupującym uprzywilejowanym, a więc:

    A) konsumentem

    albo

    B) osobą fizyczną, dla której umowa, jaką z nami zawarłeś, jest bezpośrednio związana z Twoją działalnością gospodarczą, ale nie ma dla Ciebie charakteru zawodowego

    - co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.

    Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: kontakt@captainmike.pl.

    Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni.

    Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się od objęcia towaru w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która obejmuje wiele towarów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach - od objęcia w posiadanie ostatniego towaru, partii lub części.

    Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

    Zwracany towar zwróć do nas niezwłocznie na adres: ul. Żwirki i Wigury 2a, 86-105 Świecie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.

    Dokonane przez Ciebie płatności zwrócimy Ci niezwłocznie na zasadach wskazanych w Regulaminie sklepu, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

    Jeśli nie zaproponowaliśmy, że sami odbierzemy od Ciebie towar – możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania towaru z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jego odesłania - w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

    Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Ci m.in. w odniesieniu do umowy:

    • w której przedmiotem świadczenia jest towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według Twojej specyfikacji lub służący zaspokojeniu Twoich zindywidualizowanych potrzeb;
    • w której przedmiotem świadczenia jest towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mający krótki termin przydatności do użycia;
    • w której przedmiotem świadczenia jest towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
    • w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

    Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sklepu.

    Reklamacje

    Poniższe treści mają zastosowanie do tzw. kupującego uprzywilejowanego. Jeśli nim nie jesteś, zajrzyj do naszego Regulaminu sklepu, aby uzyskać szczegółowe informacje na temat reklamacji.

    W przypadku gdy niewłaściwie zrealizujemy zawartą z Tobą umowę, masz prawo złożyć reklamację - najlepiej na adres e-mail: kontakt@captainmike.pl lub drogą pocztową na adres ul. Żwirki i Wigury 2a, 86-105 Świecie.

    Co do zasady, ponosimy odpowiedzialność za brak zgodności towaru z umową, istniejący w chwili jego dostarczenia i ujawniony w ciągu dwóch lat od tej chwili.

    Na podstawie przepisów ustawy o prawach konsumenta możesz w takiej sytuacji żądać:

    a) wymiany towaru

    lub

    b) naprawy towaru.

    W niektórych przypadkach możesz też:

    a) odstąpić od umowy

    lub

    b) złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny

    - szczegóły w tym zakresie znajdziesz w naszym Regulaminie sklepu.

    do góry
    Sklep jest w trybie podglądu
    Pokaż pełną wersję strony
    Sklep internetowy Shoper.pl