Darmowy paczkomat już od 99 zł!
Asortyment Moje zakupy
  • Kobieta

  • Mężczyzna

  • Dziecko

  • Sport i turystyka

  • Dom i ogród

  • Udany upominek

  • PROMOCJE

  • Regulamin sklepu

     

    Regulamin sklepu internetowego
    CaptainMike.pl

    1. Postanowienia ogólne, kontakt z właścicielem sklepu
      1. Niniejszy regulamin (dalej „Regulamin”) określa zasady i warunki korzystania ze sklepu internetowego CaptainMike.pl, działającego pod adresem www https://www.captainmike.pl.
      2. Właścicielem Sklepu jest CaptainMike.pl sp. z o.o. z siedzibą pod adresem: ul. ALEJA JANA PAWŁA II 22, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000961518, NIP: 5592048640 (dalej „Sprzedawca”).
      3. Dane kontaktowe Sprzedawcy są następujące:
        Adres do kontaktu: ul, Żwirki i Wigury 2a, 86-105 ŚWIECIE
        Adres e-mail: kontakt@captainmike.pl
        Numer telefonu: 572775380 (godziny obsługi telefonicznej klientów – w zakładce Kontakt).
        Punkt kontaktowy do komunikacji z organami państw członkowskich UE, Komisją Europejską, Radą Usług Cyfrowych: kontakt@captainmike.pl. Komunikacja może być prowadzona w języku polskim.
    2. Wymagania techniczne
      1. W celu korzystania ze Sklepu niezbędne jest posiadanie:
        1. komputera lub innego urządzenia z przeglądarką internetową;
        2. dostępu do sieci Internet;
        3. aktywnego adresu e-mail.
    3. Dane osobowe
      1. Administratorem danych osobowych klientów Sklepu jest Sprzedawca.
      2. Wszelkie informacje o przetwarzaniu danych osobowych klientów, jak i innych osób korzystających ze strony internetowej Sklepu można przeczytać w Polityce prywatności .
    4. Zawarcie umowy sprzedaży, konto klienta
      1. Sklep umożliwia zakup towarów (dalej „Towary”),, uwidocznionych na stronie internetowej Sklepu, w dwóch trybach:
        1. bez rejestracji;
        2. z założeniem konta w Sklepie.
        W obu przypadkach w celu złożenia zamówienia należy dokonać wyboru Towarów w Sklepie, odpowiednim przyciskiem dodać je do „Koszyka” i kontynuować procedurę składania zamówienia poprzez wybór odpowiednich opcji (sposób dostawy i płatności).
      2. Informacje o produktach w Sklepie, tj. opisy i ceny, stanowią zaproszenie do zawarcia umowy sprzedaży w rozumieniu art. 71 k.c., zgodnie z warunkami Regulaminu.
      3. Warunkiem złożenia zamówienia jest wypełnienie w formularzu zamówienia wszystkich wymaganych danych koniecznych do wykonania umowy i ewentualnie (na życzenie klienta) także danych do wygenerowania faktury VAT.
      4. Jeśli klient zdecyduje się założyć konto w Sklepie (dalej „Konto”), rejestracja jest jednorazowa, a adres poczty e-mail oraz wybrane przez klienta hasło są podstawą do późniejszego logowania. Szczegóły udostępniania przez Sprzedawcę usługi cyfrowej prowadzenia Konta dostępne są poniżej w Regulaminie Konta. Sklep umożliwia logowanie się do Konta również poprzez social media i/lub konto użytkownika w systemie Google. Po zalogowaniu do Konta, klient posiada dostęp do historii swoich zamówień, a przy kolejnych zamówieniach nie musi ponownie wypełniać formularza zamówienia swoimi danymi osobowymi.
      5. Klient może bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów w każdym czasie zrezygnować z posiadania konta. W tym celu należy wysłać swoją rezygnację na adres e-mail: kontakt@captainmike.pl.
      6. Zatwierdzenie przez klienta zamówienia przyciskiem „Kupuję i płacę” (lub innego o tożsamym brzmieniu) oznacza:
        1. złożenie Sprzedawcy oferty zakupu Towarów zgodnie z opcjami wybranymi w zamówieniu oraz zgodnie z niniejszym Regulaminem,
        2. akceptację obowiązku dokonania zapłaty ceny Towarów oraz kosztów ich dostawy.
      7. Do zawarcia umowy sprzedaży (dalej „Umowa”) dochodzi z chwilą przyjęcia zamówienia przez Sprzedawcę do realizacji (przyjęcie oferty klienta), o czym Sprzedawca informuje poprzez wiadomość e-mail z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia do realizacji.
      8. W przypadku braku możliwości realizacji zamówienia Towaru (w całości bądź w części), Sprzedawca poinformuje o tym klienta - nie dochodzi wówczas do zawarcia Umowy. Sprzedawca poinformuje klienta jednocześnie o istniejących możliwościach innego sposobu realizacji zamówienia, np. częściowej realizacji zamówienia lub oczekiwania na uzupełnienie przez Sprzedawcę stanów magazynowych. Jeżeli zamówienie zostało wcześniej opłacone przez klienta, a nie jest możliwe do realizacji, Sprzedawca niezwłocznie zwraca klientowi dokonane płatności (stosownie do zakresu anulowania zamówienia).
      9. ;
      10. Sprzedawca przekazuje klientowi potwierdzenie zawarcia Umowy na trwałym nośniku najpóźniej w momencie dostarczenia Towaru
      11. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie zamówienia lub opóźnienie w jego dostawie powstałe w wyniku podania przez klienta niepełnego / błędnego adresu dostawy lub braku podania innych danych niezbędnych do realizacji zamówienia.
      12. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wstrzymania realizacji zamówienia w sytuacji, gdy klient podał nieprawdziwe dane lub gdy dane te budzą uzasadnione wątpliwości co do ich poprawności. W takim przypadku Sprzedawca (jeśli to możliwe) podejmie próbę kontaktu z klientem, celem weryfikacji prawdziwości podanych danych.
    5. Ceny i metody płatności
      1. Ceny Towarów podawane są w walucie złoty polski (PLN) oraz w kwocie brutto, tj. wraz z podatkiem VAT.
      2. Koszt dostawy Towarów podawany jest osobno w koszyku Sklepu, w zależności od sposobu dostawy wybranego przez klienta.
      3. Dostępne metody płatności opisane są na stronie Sklepu w zakładce „Formy płatności” oraz prezentowane są klientowi na etapie składania zamówienia (w koszyku).
      4. Sklep oferuje następujące metody płatności:
        1. tradycyjny przelew bankowy na rachunek Sprzedawcy
        2. szybki przelew elektroniczny / BLIK / płatność tzw. wirtualnym portfelem - za pośrednictwem platformy płatniczej:
          • Shoper Płatności (Autopay)
          • PayU
        3. płatność kartą: Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic
        4. za pobraniem (przesyłka pobraniowa)
        5. płatność odroczona – za pośrednictwem operatora wskazanego na etapie składania zamówienia
      5. Jeżeli klient wybrał płatność zwykłym przelewem bankowym, zapłata za zamówienie powinna nastąpić w terminie 7 dni od jego złożenia. W braku zapłaty w w/w terminie, Umowę uważa się za niezawartą. Zdanie poprzednie nie dotyczy sytuacji, gdy Sprzedawca oferuje klientom płatność odroczoną/płatność w ratach za pośrednictwem zewnętrznego partnera.
      6. W przypadku wyboru płatności poprzez Shoper Płatności, podmiotem świadczącym obsługę płatności online w zakresie płatności szybkimi przelewami i kartami płatniczymi jest Autopay S.A.
    6. Dostawa towarów
      1. Dostawa Towarów odbywa się wedle wyboru klienta:
        • za pośrednictwem firmy kurierskiej
        • za pośrednictwem Poczty Polskiej
        • do paczkomatów InPost
        • za pośrednictwem ORLEN paczki
        • odbiór osobisty
      2. Klient może również dokonać odbioru zamówienia:
        1. osobiście w siedzibie firmy Sprzedawcy
      3. Za wyjątkiem Towarów odbieranych przez klienta osobiście, zamówienie uważa się za zrealizowane z chwilą nadania przesyłki do klienta (powierzenia przesyłki przewoźnikowi trudniącemu się przewozem). Dokładny rzeczywisty termin doręczenia przesyłki określa przewoźnik.
      4. Towary wysyłane są przez Sprzedawcę w terminie do 1 dni roboczych, chyba, że w opisie produktu podczas składania zamówienia przez klienta podano wyraźnie inny termin. Szczegółowe terminy realizacji podane są na stronie Sklepu w zakładce „Czas realizacji zamówienia”.
      5. Sprzedawca standardowo obsługuje zamówienia na terenie Rzeczpospolitej Polskiej za pokryciem kosztów wskazanych na stronie Sklepu w zakładce “Czas i koszty dostawy”. Wysyłka za granicę jest możliwa za pokryciem kosztów wskazanych na stronie Sklepu lub kosztów indywidualnie uzgodnionych z klientem.
    7. Odstąpienie od umowy
      1. Klient będący konsumentem lub przedsiębiorcą, o którym mowa w art. 7aa ustawy o prawach konsumenta (dalej „Przedsiębiorca Uprzywilejowany”) posiada ustawowe prawo odstąpienia od umowy sprzedaży Towaru w terminie 14 dni od jego otrzymania, bez podawania przyczyny, z zastrzeżeniem wyjątków, o których mowa poniżej.
      2. Do zachowania terminu do odstąpienia od umowy wystarczy, aby klient wysłał w w/w terminie, oświadczenie:
        • w formie elektronicznej na adres: kontakt@captainmike.pl lub
        • w formie pisemnej na adres: ul, Żwirki i Wigury 2a, 86-105 ŚWIECIE.
      3. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może być złożone według wzoru dostępnego tutaj, przy czym użycie wzoru nie jest obowiązkowe. Sprzedawca niezwłocznie prześle klientowi w formie e-mail potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
      4. Następnie w terminie kolejnych 14 dni klient powinien na własny koszt odesłać zwracane Towary na adres pocztowy ul, Żwirki i Wigury 2a, 86-105 ŚWIECIE.
      5. Sprzedawca niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni od otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy, dokona na rzecz klienta zwrotu:
        • ceny Towaru;
        • kosztów pierwotnej przesyłki Towaru do klienta według najtańszego zwykłego sposobu dostarczenia rzeczy, oferowanego w Sklepie.
      6. Sprzedawca może powstrzymać się ze zwrotem płatności do momentu, gdy otrzyma Towar z powrotem, albo co najmniej klient dostarczy Sprzedawcy dowód odesłania rzeczy.
      7. Zwrot płatności zostanie dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez klienta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że klient wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie.
      8. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości zwracanego Towaru, jeżeli przed złożeniem oświadczenia o odstąpieniu od umowy używał Towaru w sposób inny niż konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
    8. Wyjątki od prawa odstąpienia od umowy sprzedaży Towaru
      1. Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku Umów o dostarczenie Towarów:
        1. nieprefabrykowanych, wyprodukowanych według specyfikacji konsumenta /Przedsiębiorcy Uprzywilejowanego lub służących zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb (towary personalizowane);
        2. ulegających szybkiemu zepsuciu lub o krótkim terminie przydatności do użycia (towary szybko psujące się);
        3. dostarczanych w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie to zostało otwarte przez klienta, a towaru po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych (towary zapakowane ze względów higienicznych);
        4. nagrań dźwiękowych, wizualnych albo programów komputerowych, dostarczanych na nośniku materialnym (np. płyta CD) w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
        5. które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi towarami (np. materiały budowlane, jeśli zostały użyte);
        6. dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę (prasa papierowa);
        7. których cena zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
        8. napojów alkoholowych, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi Sprzedawca nie ma kontroli.
    9. Reklamacje
      1. Sprzedawca zobowiązany jest dostarczyć klientowi Towary zgodne z Umową.
      2. Wobec konsumentów i Przedsiębiorców Uprzywilejowanych Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za zgodność Towarów zgodnie z przepisami ustawy o prawach konsumenta. Wobec pozostałych klientów Sprzedawca ponosi odpowiedzialność na zasadach wynikających z kodeksu cywilnego.
      3. Reklamacje mogą być składane:
        • w formie elektronicznej na adres: kontakt@captainmike.pl
        • lub w formie pisemnej na adres: ul, Żwirki i Wigury 2a, 86-105 ŚWIECIE.
      4. Sprzedawca rozpatrzy reklamację w takiej formie, w jakiej została ona złożona (pisemnie lub poprzez wiadomość e-mail) w terminie 14 dni od otrzymania reklamacji.
      5. W razie niezadowolenia ze sposobu załatwienia reklamacji przez Sprzedawcę, konsument i Przedsiębiorca Uprzywilejowany mogą (niezależnie od zwykłego postępowania przed sądem powszechnym) skorzystać także z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń.
      6. W powyższym celu można:
        1. zwrócić się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu,
        2. skorzystać z pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika praw konsumenta lub organizacji społecznej, do której statutowych zadań należy ochrona konsumentów,
        3. skorzystać z platformy ODR (Online Dispute Resolution), która służy do internetowego rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami, jeśli spór dotyczy zobowiązań wynikających z umowy zawartej przez internet. Więcej informacji o platformie ODR można znaleźć tutaj,
        4. zwrócić się do stałego polubownego sądu konsumenckiego z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy.
      7. Dodatkowe informacje odnośnie pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń można uzyskać także na stronie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: https://polubowne.uokik.gov.pl/.
    10. Opinie o produktach
      1. W Sklepie istnieje możliwość dodania przez klienta opinii o produkcie (dalej "Opinie").
      2. Funkcjonalność ta jest dostępna tylko dla klientów posiadających Konto i zalogowanych lub jeżeli klient korzysta z zewnętrznego programu badania satysfakcji klienta / opinii klienta.
      3. Opinie dodawane przez klienta powinny być legalne w rozumieniu aktu o usługach cyfrowych (DSA) oraz zgodne z dobrymi obyczajami, co oznacza, że nie można zamieszczać Opinii:
        • o charakterze bezprawnym;
        • sprzecznych z dobrymi obyczajami, a w szczególności: zawierających treści obraźliwe, pornograficzne, obrażające uczucia religijne, wzywające do nienawiści rasowej, etnicznej, wyznaniowej;
        • naruszających praw innych osób, w tym w szczególności majątkowych i osobistych praw autorskich oraz prawa do prywatności;
        • zawierających treści lub elementy graficzne o charakterze komercyjnym, reklamowym, dotyczące produktów innych niż oferowane w Sklepie.
      4. Sprzedawca i/lub dostawca zewnętrznego programu do badania satysfakcji klienta / opinii klienta może moderować Opinie, co oznacza, że Opinie niezgodne z Regulaminem nie będą opublikowane lub mogą być usunięte.
      5. W przypadku zablokowania lub usunięcia Opinii, Sprzedawca poinformuje o tym klienta, podając uzasadnienie. W takim przypadku klient może złożyć odwołanie na zasadach opisanych w punkcie X. 6 Regulaminu.
      6. Odwołania od decyzji dotyczących Opinii (dalej “Odwołanie”) mogą być składane:
        • w formie elektronicznej na adres: kontakt@captainmike.pl
        • lub w formie pisemnej na adres: ul, Żwirki i Wigury 2a, 86-105 ŚWIECIE.
        Sprzedawca w formie elektronicznej niezwłocznie potwierdzi otrzymanie Odwołania (jeżeli osoba skladająca Odwołanie udostępniła Sprzedawcy adres e-mail). Sprzedawca rozpatrzy Odwołanie w takiej formie, w jakiej zostało ono złożone (pisemnie lub poprzez wiadomość e-mail) w terminie 14 dni od otrzymania Odwołania.
      7. Każda osoba odwiedzająca Sklep ma możliwość złożenia Sprzedawcy zawiadomienia (dalej “Zawiadomienie”), jeśli uważa, że w Sklepie w ramach Opinii zamieszczono nielegalną treść nielegalną w rozumieniu aktu o usługach cyfrowych (DSA) lub sprzeczną z Regulaminem. Zawiadomienia powinny być składane w formie elektronicznej na adres: kontakt@captainmike.pl.
      8. Sprzedawca w formie elektronicznej niezwłocznie potwierdzi otrzymanie Zawiadomienia. Sprzedawca rozpatrzy Zawiadomienie w terminie 14 dni od jego otrzymania, podając uzasadnienie. Od decyzji Sprzedawcy rozpatrującej Zawiadomienie osoba, która je złożyła, może złożyć odwołanie na zasadach opisanych w punkcie X. 6 Regulaminu.
      9. W przypadku niezadowolenia ze sposobu rozstrzygnięcia przez Sprzedawcę Odwołania, osoba składająca Odwołanie ma możliwość skorzystać z pozasądowych sposobów rozstrzygania sporów, o których mowa w akcie o usługach cyfrowych (DSA).
      10. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za Opinie zamieszczane w Sklepie przez klientów, pod warunkiem, że:
        • nie posiada wiedzy o tym, iż Opinia jest nielegalną treścią;
        • niezwłocznie podejmuje odpowiednie działania w celu usunięcia lub uniemożliwienia dostępu do nielegalnych treści, gdy uzyska taką wiedzę lub wiadomość, w szczególności Sprzedawca niezwłocznie rozpatruje Zawiadomienia.
      11.  OPINIE W SKLEPIE INTERNETOWYM 1.1. Klient Sklepu Internetowego ma możliwość dobrowolnego i nieodpłatnego wystawienia opinii dotyczącej zakupów dokonanych w Sklepie Internetowym. Przedmiotem opinii może być także ocena, zdjęcie lub recenzja zakupionego produktu w Sklepie Internetowym. 1.2. Sprzedawca po dokonanych zakupach w Sklepie Internetowym wysyła do Klienta wiadomość email z prośbą o wystawienie opinii oraz linkiem do formularza online umożliwiającego jej wystawienie – formularz online umożliwia udzielenie odpowiedzi na pytania Sprzedawcy dotyczące zakupów, ich ocenę, dodanie własnego opisu dot. opinii oraz zdjęcia zakupionego produktu. W razie braku wystawienia opinii po otrzymaniu pierwszej wiadomości email Sprzedawca ponawia jednokrotnie wysyłkę wiadomości po siedmiu dniach od wysłania pierwszej wiadomości. 1.3. Opinia może być wystawiona jedynie przez Klienta, który dokonał zakupów w Sklepie Internetowym Sprzedawcy. 1.4. Wystawione przez Klienta opinie są publikowane przez Sprzedawcę w Sklepie Internetowym i są dostępne dla wszystkich odwiedzających Sklep Internetowy. 1.5. Za wystawienie opinii Sprzedawca przyznaje każdorazowo Klientowi, który wystawił opinię, jednorazowy kod rabatowy na zakupy w Sklepie Internetowy o wartości 5 % do wykorzystania na wszystkie produkty w Sklepie Internetowym. Kod rabatowy ma ważność 30 dni . Kod rabatowy przesyłany jest Klientowi na jego adres email podany w trakcie dokonywania zakupów w Sklepie Internetowym  w terminie 7 dni po wystawieniu opinii. 1.6. Wystawienie opinii nie może być wykorzystywany przez Klienta do działań bezprawnych, w szczególności do działań stanowiących czyn nieuczciwej konkurencji wobec Sprzedawcy, czy też działań naruszających dobra osobiste, prawa własności intelektualnej lub inne prawa Sprzedawcy lub osób trzecich. 1.7. Opinia może być wystawiona tylko do faktycznie zakupionych produktów w Sklepie Internetowym Sprzedawcy. Zabronione jest zawieranie fikcyjnych/pozornych umów sprzedaży w celu wystawienia opinii. Autorem opinii nie może być także sam Sprzedawcy ani jego pracownicy bez względu na podstawę zatrudnienia. 1.8. Wystawiona opinia może zostać w każdym czasie usunięta przez jej autora
    11. Postanowienia końcowe
      1. Do Umów zawieranych w Sklepie stosuje się prawo polskie. Umowa zawierana jest w języku polskim.
      2. Żadne z postanowień Regulaminu nie wyłącza lub w żadnym stopniu nie ogranicza uprawnień konsumenta (i Przedsiębiorcy Uprzywilejowanego) wynikających z przepisów prawa.
      3. Sprzedawca może dokonywać zmian Regulaminu w każdym czasie, przy czym zmiany takie mają zastosowanie do zamówień złożonych po opublikowaniu nowej wersji Regulaminu, a w przypadku (i) wcześniej zawartych Umów o świadczenie usługi cyfrowej lub usługi elektronicznej, a także w przypadku (ii) klientów posiadających Konto w sklepie - klient będzie powiadomiony o zmianie Regulaminu i możliwości nie zaakceptowania nowej treści.
      4. Regulamin obowiązuje od dnia 10-05-2024 r.

    Regulamin Konta
    w sklepie CaptainMike.pl

    1. Postanowienia ogólne, kontakt ze Sprzedawcą
      1. Niniejszy regulamin konta („Regulamin Konta”) określa zasady i warunki korzystania z konta klienta („Konto”) w sklepie internetowym CaptainMike.pl („Sklep”).
      2. Niniejszy Regulamin Konta stanowi regulamin usługi elektronicznej w rozumieniu ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Usługa Konta jest usługą dodatkową i poboczną w stosunku do głównej działalności Sprzedawcy, tj. oferowania klientom zakupu Towarów. Usługa prowadzenia Konta jest nieodpłatna.
      3. Regulamin Konta stanowi uzupełnienie Regulaminu Sklepu. W zakresie nieuregulowanym w Regulaminie Konta, do usługi tej stosuje się postanowienia Regulaminu Sklepu.
      4. Dane kontaktowe Sprzedawcy w sprawach dotyczących usługi Konta są takie same jak w przypadku Sklepu:
        ul, Żwirki i Wigury 2a, 86-105 ŚWIECIE
        e-mail: kontakt@captainmike.pl
        tel.: 572775380
    2. Wymagania techniczne i funkcjonalności usługi Konta
      1. Wymagania techniczne dla korzystania z usługi Konta są takie same, jak dla korzystania ze Sklepu i wskazane zostały w punkcie II.1. Regulaminu Sklepu.
      2. Korzystając z Konta klient Sklepu ma możliwość:
        1. zapisać i przechowywać na Koncie swoje dane osobowe (w tym adres dostawy), co umożliwia dokonywanie kolejnych zakupów w Sklepie bez konieczności ponownego uzupełniania formularza adresowego,
        2. wglądu w historię swoich zamówień,
        3. wglądu w status realizacji zamówienia.
    3. Umowa o świadczenie usługi Konta, odstąpienie od umowy, rezygnacja z Konta
      1. Założenie Konta przez klienta jest jednoznaczne z zawarciem umowy o świadczenie usługi elektronicznej na czas nieokreślony. Klient może w każdej chwili zrezygnować z posiadania Konta bez podawania przyczyny. W tym celu należy skontaktować się ze Sprzedawcą elektronicznie na adres kontakt@captainmike.pl. Klient posiada także ustawowe prawo odstąpienia od umowy o świadczenie usługi prowadzenia Konta w terminie 14 dni od jej zawarcia.
    4. Reklamacje
      1. Wobec konsumentów i Przedsiębiorców Uprzywilejowanych Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za zgodność usługi Konta z umową zgodnie z przepisami ustawy o prawach konsumenta. Wobec pozostałych klientów Sprzedawca ponosi odpowiedzialność na zasadach wynikających z kodeksu cywilnego.
      2. Reklamacje dotyczące usługi Konta mogą być składane Sprzedawcy zgodnie z procedurą przewidzianą w punktach IX. 3-5 Regulaminu Sklepu.
      3. W razie niezadowolenia ze sposobu załatwienia reklamacji przez Sprzedawcę, istnieje też możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, zgodnie z procedurą opisaną w punktach IX. 6-7 Regulaminu Sklepu.
    5. Dane osobowe
      1. Pełne informacje o przetwarzaniu danych osobowych klientów Sklepu, w tym na cele prowadzenia Konta, znajdują się w Polityce prywatności.
    6. Zmiany Regulaminu Konta
      1. Sprzedawca może dokonywać zmian niniejszego Regulaminu Konta na zasadach wskazanych w punkcie XI. 3 Regulaminu Sklepu. Jeżeli klient nie akceptuje nowego brzmienia Regulaminu Konta, może wypowiedzieć umowę o świadczenie usługi Konta (kontaktując się w tym celu ze Sprzedawcą elektronicznie) z zachowaniem 14-dniowego okresu wypowiedzenia.

    Regulamin Newslettera
    w sklepie CaptainMike.pl

    1. Postanowienia ogólne, kontakt ze Sprzedawcą
      1. Niniejszy regulamin newslettera („Regulamin Newslettera”) określa zasady i warunki świadczenia przez Sprzedawcę („Sprzedawca”) – właściciela sklepu internetowego CaptainMike.pl („Sklep”) – usługi tzw. newslettera.
      2. Newsletter to cykliczne wiadomości elektroniczne przesyłane przez Sprzedawcę na adres e- mail osoby, która wyraziła stosowną zgodę marketingową („Subskrybent”). Wiadomości te zawierają w szczególności informacje handlowe dotyczące Sklepu i Sprzedawcy. Wiadomości te mogą również zawierać inne treści, związane z działalnością Sprzedawcy, z branżą Sklepu, ewentualnie treści edukacyjne, które w ocenie Sprzedawcy mogą być ciekawe i przydatne dla klientów lub potencjalnych klientów Sklepu („Newsletter”).
      3. Niniejszy Regulamin Newslettera stanowi regulamin usługi elektronicznej w rozumieniu ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Usługa Newslettera jest usługą dodatkową i poboczną w stosunku do głównej działalności Sprzedawcy, tj. oferowania klientom zakupu Towarów. Usługa Newslettera jest nieodpłatna.
      4. Regulamin Newslettera stanowi uzupełnienie Regulaminu Sklepu. W zakresie nieuregulowanym w Regulaminie Newslettera, do usługi tej stosuje się postanowienia Regulaminu Sklepu.
      5. Dane kontaktowe Sprzedawcy w sprawach dotyczących usługi Newslettera są takie same jak w przypadku Sklepu
        ul, Żwirki i Wigury 2a, 86-105 ŚWIECIE
        e-mail: kontakt@captainmike.pl
        tel.: 572775380
    2. Wymagania techniczne i funkcjonalności usługi Newslettera
      1. W celu korzystania z usługi Newslettera niezbędne jest posiadanie:
        1. komputera lub innego urządzenia z oprogramowaniem, które umożliwia odbiór wiadomości e-mail,
        2. aktywnego adresu e-mail,
        3. dostępu do sieci Internet.
      2. Korzystając z Newslettera Subskrybent ma możliwość otrzymywać od Sprzedawcy wiadomości e-mail zawierające m.in.:
        1. informacje o nowościach i promocjach w Sklepie,
        2. kody rabatowe i/lub informacje o innych specjalnych korzyściach dla subskrybentów Newslettera,
        3. inne treści, związane z działalnością Sklepu i Sprzedawcy, branży Sklepu, ewentualnie treści edukacyjne, które w ocenie Sprzedawcy mogą być ciekawe i przydatne dla klientów lub potencjalnych klientów Sklepu.
      3. Sprzedawca nie gwarantuje, ani nie deklaruje określonej częstotliwości wysyłania Newslettera. O czasie wysyłki, a także o treści informacji handlowych zawartych w Newsletterze decyduje Sprzedawca.
    3. Umowa o świadczenie usługi Newslettera, odstąpienie od umowy, rezygnacja z Newslettera
      1. Zawarcie umowy o usługę Newslettera może nastąpić:
        1. gdy osoba odwiedzająca Sklep wypełni stosowny formularz na stronie Sklepu, podając swój adres e-mail, na który chce otrzymywać informacje handlowe,
        2. podczas składania zamówienia w Sklepie – gdy klient w koszyku Sklepu wyrazi zgodę na otrzymywanie informacji handlowych poprzez zaznaczenie odpowiedniego okienka wyboru (tzw. checkbox).
      2. Sprzedawca może - jako zachęta do subskrypcji Newslettera - proponować potencjalnym Subskrybentom bonus (prezent, tzw. lead magnet) w postaci kodu zniżkowego, treści cyfrowej (np. darmowy e-book) lub innej korzyści dla subskrybenta, związanej z działalnością sklepu (np. jednorazowa darmowa dostawa Towarów) („Bonus”). Informacja o Bonusie przyznawanym w związku z subskrypcją Newslettera znajduje się wówczas na stronie Sklepu.
      3. Bonus dostarczany jest Subskrybentowi na adres e-mail podany przy subskrypcji, niezwłocznie po zawarciu umowy o usługę Newslettera. Udostępnienie Bonusu następuje w odpowiedniej formie cyfrowej (np. link umożliwiający pobranie e-booka, kod zniżkowy, kod do wpisania w odpowiednim polu koszyka Sklepu w celu otrzymania darmowej dostawy).
      4. Umowa o świadczenie usługi elektronicznej Newslettera zawierana jest na czas nieokreślony. Subskrybent może w każdej chwili zrezygnować z Newslettera bez podawania przyczyny. W tym celu należy:
        1. kliknąć w stosowny link zawarty w każdej wiadomości wysyłanej w ramach Newslettera lub
        2. skontaktować się ze Sprzedawcą elektronicznie.
      5. Klient posiada także ustawowe prawo odstąpienia od umowy o świadczenie usługi Newslettera w terminie 14 dni od jej zawarcia.
      6. Sprzedawca może w każdej chwili zaprzestać świadczenia usługi Newslettera, o czym wszyscy Subskrybenci zostaną powiadomieni.
      7. W przypadku, gdy Subskrybent nie otwiera wiadomości przesyłanych przez Sprzedawcę w ramach Newslettera przez dłużej niż 2 lata Sprzedawca (za dodatkowym uprzedzeniem) zaprzestaje świadczenia na rzecz tego Subskrybenta usługi Newslettera.
    4. Reklamacje
      1. Wobec konsumentów i Przedsiębiorców Uprzywilejowanych Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za zgodność usługi Newslettera z umową zgodnie z przepisami ustawy o prawach konsumenta. Wobec pozostałych klientów Sprzedawca ponosi odpowiedzialność na zasadach wynikających z kodeksu cywilnego.
      2. Reklamacje dotyczące usługi Newslettera mogą być składane Sprzedawcy zgodnie z procedurą przewidzianą w punktach IX. 3-5 Regulaminu Sklepu.
      3. W razie niezadowolenia ze sposobu załatwienia reklamacji przez Sprzedawcę, istnieje też możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, zgodnie z procedurą opisaną w punktach IX. 6-7 Regulaminu Sklepu.
    5. Dane osobowe
      1. Pełne informacje o przetwarzaniu danych osobowych klientów Sklepu, w tym na cele świadczenia usługi Newslettera, znajdują się w Polityce prywatności.
    6. Zmiany Regulaminu Newslettera
      1. Sprzedawca może dokonywać zmian niniejszego Regulaminu Newslettera na zasadach wskazanych w punkcie XI. 3 Regulaminu Sklepu. Jeżeli Subskrybent nie akceptuje nowego brzmienia Regulaminu Newslettera, może wypowiedzieć umowę o świadczenie usługi Newslettera z zachowaniem 14-dniowego okresu wypowiedzenia (kontaktując się w tym celu ze Sprzedawcą elektronicznie) lub ze skutkiem natychmiastowym (w sposób wskazany w punkcie III.3. Regulaminu Newslettera).
    do góry
    Sklep jest w trybie podglądu
    Pokaż pełną wersję strony
    Sklep internetowy Shoper Premium